Who called me blacky ass hole just now ? -.-

| Muhammad Haziq Ahmad Fauzi | 19 y/o | Malaysian | Male | Slim Straight | ♥ Chelsea & Spain | Stupid | Pervert | Disgusting | 166-175cm | 56kg | Jazarians | Football ♥ | Futsal ♥ | turqoise | guinea pig | ♥ piano and violin | ♥ UNITED SOUL |

I'm a muslim. fullstop. kthanks


Wednesday, November 21, 2012

thanks Robbie :')


 Chelsea FC. The Blues :)
itulah football club pilihan hatiku.
aku start support Chelsea since aku darjah 5 sampai lah sekarang.
sikit pun tak pernah berubah hati. 
dan sikit pun tak pernah rasa menyesal support Chelsea.
malah bangga menjadi salah seorang penyokong Chelsea. 
kalau nak ikutkan, penyokong Chelsea di Malaysia tidak lah seramai penyokong Man united, Liverpool dan Arsenal. 
tapi entahh lahh. seperti ada sesuatu magnet menarik aku untuk support Chelsea. 

so sepanjang aku menyokong Chelsea, 
macam macam piala mereka dapat. 
cuma satu piala je yang belum dieorang dapat dari aku start support mereka sampai lahh aku 18.
well, Chelsea tak pernah langsung pun menang piala tu.
piala itu adalah piala UEFA Champions League(UCL)
so dah ramai pengurus Chelsea try untuk dapatkan nya namun semua nya hambar. 
sampai lah satu tahap tu, di mana Villas Boas(bekas pengurus Chelsea) dipecat.
dan digantikan oleh Roberto Di Matteo(RDM).

pada masa itu RDM hanya lahh seorang pembantu pengurus. 
tetapi telah menjadi kambing hitam kerana pada masa itu belum ada lagi yang cocok untuk dijadikan pengurus.
di bawah bimbingan RDM, Chelsea telah berjaya memenangi UCL 
selepas menewaskan Barcelona. wehhh, bukan senang tau nak kalahkan Barcelona tu.
Man United pun macam nak mati nak kalahkan Barcelona.
but agak terkejut jugak lah macam mana Chelsea boleh menang dengan Barcelona kan time tu.

setelah 7 tahun aku menunggu. finally Chelsea won that title. 
 rasa nak nangis pun ada masa tu. tapi entah lahh. speechless.unexpected.
dan tak expect pun yang Chelsea boleh menang di bawah kendalian RDM.
thanks RDM :')

dan pada tarikh 21.11.2012
RDM telah dipecat oleh Roman Abramovich. 
hanya Allah je tahu betapa hancurnya hati aku masa tu.
wehhhh, serious aku sayang gila Matteo kat Chelsea.
Chelsea banyak berubah di bawah kendalian dia.
Chelsea mula bermain taktikal selepas kehadiran Oscar dan Hazard.
dan Chelsea tak main macam dulu lagi. lebih banyak bermain taktikal.
well, entah lahh. aku suka cara permainan Chelsea sekarang.
lebih taktikal dan lebih energetic.

bukan nak cakap apa lahh.
Abramovich pecat Matteo sebab kalah dalam beberapa perlawanan sebelum ni.
well, kalah dua perlawanan je punn wehhh.
normal lahh kalah tu kan adat permainan. nak menang selalu pun tak boleh jugak.
awal pagi tadi, chelsea kalah 3-0 dengan juventus. 
sedih tu memang sedih lah kan tapi lagi sedih bila dengar RDM kena pecat.
hello Abramovich. selama ni kau nak UCL punya trophy kann ?
now kau dah dapat dan RDM yang bagi.
itu ke cara kau balas jasa dia dengan tidak memberikan dia peluang.
wehhhh, come on lahhh.
Arsenal tu lagi lahh bagak lamanya dipegang oleh Arsene Wenger.
Man United tu lagi lahh lamakan. entah bila Alex Ferguson tu nak quit. 
tapi bila Man United kalah ada dia terus pecat Ferguson ? 
tak ada kann ? relax lahh bro. jangan lah terburu buru.
beri RDM masa dan peluang. 
kalah menang adat permainan.

so kalah menang adat permainan lah kan.
mana ada orang tak pernah kalah. haihhh.
sorry for those yang rasa aku macam kabut sikit pasal benda ni.
bukan apa. aku penyokong Chelsea. 
so aku bagi lah opinion aku.
korang mesti akan pelik kenapa aku macam ambil serious pasal benda ni kann?
well, korang pun mesti ada benda yang serious betul tak ?
apa kau rasa kalau aku bahan kau pasal benda kau tu ?
marah ? stress ? bengang ?
so mind your own business.
that's all :) 
kalau kau minat bola, kau boleh lah rasa apa yang aku tengah rasa sekarang.
thanks for reading :)

AND THANKS FOR EVERYTHING ROBBIE :')


betapa bertanggungjawabnya RDM selepas kekalahan kepada Juventus 3-0
dia mengaku kesalahannya :'(

ni waktu Chelsea menang UCL 11/12


happy family :')

ni masa dia menang piala FA


finally, terry dapat jugak angkat piala tu selepas kekalahan kepada man united 2009 :')

waktu ni aku speechless dan rasa nak nangis pun ada :'D

Drogba. our hero. thanks for everything too and im really missing you :')















dan lihatlah RDM masa menang UCL :')

lihat lah betapa gembiranya RDM :')
THANKS RDM :')



well. he's the best ever for Chelsea :')


























dan lihat lah bagaimana reaksi nya selepas dikhabarkan dipecat oleh Abramovich

betapa murungnya dia


matteo menangis ? :'(

dan seperti dia sudah dapat mengagak apa yang bakal dihadapinya :'(



dan ini semua berpunca dari .......

Roman Abramovich
harap RDM akan terus ceria selepas ini :')

comel kan RDM ni :')

minum kopi dulu ya bohh ! :'D

saya baru shave semalam :')

nahh kau Abramovich. pecat aku lagi kannn >(

thanks RDM.
thanks for everything.
iloveyousomuch :')

No comments:

Post a Comment