Who called me blacky ass hole just now ? -.-

| Muhammad Haziq Ahmad Fauzi | 19 y/o | Malaysian | Male | Slim Straight | ♥ Chelsea & Spain | Stupid | Pervert | Disgusting | 166-175cm | 56kg | Jazarians | Football ♥ | Futsal ♥ | turqoise | guinea pig | ♥ piano and violin | ♥ UNITED SOUL |

I'm a muslim. fullstop. kthanks


Saturday, February 2, 2013

HAPPY BIRTHDAY US !

HELL TO THE OOOOOO !

it's 2nd of february 2013 
anddddd happy birthday united soul ! :')

united soul adalah nama kepada batch saya ya.
kalau anda lihat saya tulis US US tu, US stands for united soul actually. 
not united states of america ehh. hahahaha

ketika saya menaip ni, 
mungkin air mata saya ada setitik, dua titik dan mungkin dah basah dah pipi saya ni dengan air mata yang mengalir. 
nampak macam kelakar tetapi ini lah hakikat. 
terus terang aku cakap. sepanjang hidup aku. 
aku tak pernah expect akan jumpa kawan kawan seperti mereka ini.
dan yang paling tak sangka mereka lah kawan dan sahabat yang paling aku rapat 
dan yang paling aku sayang. 

rindu nak main sama sama. 
belajar sama sama.
makan sama sama. 
mandi sama sama.
gosip sama sama.
bahan sama sama.
buli sama sama.
dan sebagainya yang ada istilah 'bersama' :')

dan pada tarikh ini. 
pada tahun 2010. kami telah dipertemukan di dalam dewan yang agak panas .
dan pada ketika itu, kepala masih lagi ligat berpusing memikirkan sesuatu perkataan yang sering nampak di mata.
namun tidak mengerti apa maksud di sebalik nya. 
 perkataan tersebut adalah SABDA. 
ketika orientasi punya lah aku dan budak budak lain fikir apa tu SABDA. 
kini kami tahu apa maksud nya. 
SAINS BAGAN DATOH.

kami bangga ada UNITED SOUL.
kami bangga menjadi warga UNITED SOUL.
dan kami SAYANG  UNITED SOUL ;')


















guys,
tak rindu ke tengok gambar ni ? 
sumpah aku rindu wehhh.
setiap gambar ni ada kenangan tersendiri :')
harap korang semua berjaya di masa hadapan. 
amin :)

1 comment: